Speakers of Islam

Dari Jauh



Yang sudah tuh sudah laah , yang lepas tuh lepas laahh .. Mungkin kita berada di dua dunia yang berbeza .. mungkin kita pernah bersatu dulu .. tapi bersatu hmm , entah lah tak tahu macam mana nak cakap .. Tapi alhamdulilah .. ana rasa syukur alhamdulilah bertemu dengan akhi .. terima kasih sebab ada ketika ana keseorangan dulu .. terima kasih kerana ada dengan ana dahulu .. Terima kasih juga buat kali ini sebb tinggalkan ana .. mungkin dunia kita dah jauh berbeza .. penghijrahan yang berbeza .. tapi persahabtan kita yang dahulu selepas hati ana tertutup untuk orang lain ..  telah memberi ana satu harapan yang besar .. sehingga kini sendiri ana handak luahkan dah tidak bermakna .. hanya kata rindu je apa yang ana boleh bagi .. sebagai kenangan persahabatn kita yang dahulu .. tapi tak bermaksud hilang tanpa berita ? hilang begitu sahaja .. ana juga ada perasaan .. apa perasaan seorang anak ditinggalkan oleh seorang ibu ? sedihkaaan ? begitu juga dengan ana .. walaubagimanapun ana dahulu dan sekarang ketika kenal .. terima kasih kerna telah buka kan hati ana … ana tak harap banyak .. bagi lah kata putus sebelum harpan ana yang menggunung ini lebih mendaki jauh .. hentikan ana dari mendaki gunung yang jauh itu sebelum iainya terhenti di tengah jalan .. sebelum itu jugaa .. cukup laah ana nak katakan .. hati ana dah berapa kali sakit .. maaf sekali lagi .. terima kasih atas kebahagian yang pernah singgah di hati ana .. 
Biar lah kita tak pernah bertemu , biarlah kita bertemu kerana ALLAH , berpisah kerana Allah 
mungkin awak dah ada pilihan hati awak sendiri .. Alhamdulilah .. 
di sini juga janji saya , agar kita buat hal masing-masing selepas ini .. Ini lebih baik . Saya redha TAKDIR ALLAH . Waallualam .. 

Alhamdulilah terima kasih sodikoti kerana bagi kata-kata semangat :')

"Jangan mencari cinta yg tak pasti, takut kamu jua yang akan menyesali dikemudian hari..." 
 "Jangan berikan perhatian yang terlalu lebih kalau tknk jaga. Kami perempuan mudah cair dengan sifat lelaki sebegini."

 Dear bakal Zauj, jika aku belum sempurna, kau bimbinglah aku menjadi sempurna :") 
p/s : walaupun pedih untuk ku katakan .. Semoga Allah temukan aku dengan Jodoh ku sebelum ku hembuskan nafas terakhir .. Ameenn .