Speakers of Islam

La Tahzan :(


بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ   

Perubahan yang ada pada seseorang begitu ketara .. Ya Allah , apakah semua ini ? :( Apakah tanda dan petunjuk yang engkau nak berikan kepada ku sebenarnya ? Adakah ini suatu kebaikan atau sebaliknya ? .. Jarak antara kami semakain jauh .. lagi laah dengan keadaan yang begitu sibuk ini .. Kalau lah ini yang terbaik kau takdir kan dea begini untuk aku . aku terima , tapi .. keadaan aku yang begini sukar untuk hadapi . tapi InsyaAllah , saya pasti akan cuba merpertahankan perasaan ini dan jauhi perkara yang kau murkai . InsyaAllah -.- dia pergi dulu sebelum aku , aku benar-benar nak lepas kan ia pergi .. Belum tiba saat aku dapat menerima ia pergi tapi ia pergi terlalu awal .. Ku percaya , semua ini takdir .. Jika Allah katakan TIDAK maka tidak lah bagiku , kalau Allah katakan YA maka Ya lah bagiku .. :( La Tahzan ya SYAFIQAH NABILAH ...

No comments: