Speakers of Islam

Masa berlalu begitu cepat -.-


بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ   
 
Dengan semangat yang ada macam takde nih , kena lah juga berjihad untuk menuntut ilmu yeaa cik Syafiqah Nabilah .. Yang semangatnya , nak menempuhi exam lepas tuh , nak buat ROBOTIK punya set up pastuh .. entah ? tuh je kott .. Cepatnya masa dah berlalu .. "Ya Allah , setiap perkara yang ku lakukan adalah semata-mata kerana mu Ya Allah " hmm , InsyaAllah .. tuhan permudahkan jalan kita semuaa , kalau kita sentiasa berdoa kepadanya .. Untuk peperiksaan kali nih , kalau saya Failed saya hmm , entah laah ? eaaah . kenape macam takde hala tuju je tulis entry kali nih ? Hmmm , entaah laah . balik CPA(CUTI PELAJAR ASRAMA) rasa macam lain pulak rentak deaaa .. mybe sebab mood exam kot . Hmm , mybeee ? Untuk kawan-2 yang baca entry nih .. Mohon Maaf yeaa dari hujung rambut sampai hujung kaki . Doakan semoga saya tabah menghadapi Ujian Bulanan ini , dan semoga saya berjaya meraih kecemerlangan dan kejayaan untuk ke peringkat ini .. Dan terakhir sekali , doakan saya .. agar tuhan permudahkan segala urusan saya di dunia dan diakhirat . InsyaAllah , saya tak akan lupakan untuk doakan kejayaan kalian semua yang membaca yeaa . Saya mintak diri dulu . Assalamualaikum XD

No comments: