Speakers of Islam

Kawan Penting buat Diri saya


بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ   
 

Mai , Az , Arin & Yaya
Yaya , Opye , Mama Ayu , Az , Mai dan Arin
Aimy Aqilah & Me :)
Alhamdulilaah , saya ditemukan khas oleh Allah s.w.t dengan kawan-kawan yang baik buat saya . yang ada semasa saya susah dan ketika saya senang . Mereka lah keluarga kedua saya yang saya kagum dan yang tak terhingga sangat sebab deorang dah macam adik beradik saya sendiri .. tanpa deorang dekat rumah kedua(asrama) saya nih . bagaimanalah agaknya kehidupan saya ni yeak ? Kawan yang paling rapat semasa di Asrama ARINA , YANA & YAYA .. Deorang laah yang banyak member galakan , teguran , keseronokan .. dan macam-macam laah . deorang yang paling rapat dan paling Always dengan kita.. dan kawan-dari SMKPJ yang lain .. Macam mana tak rapat , pagi petang siang malam asyik tengok muka deorang jea kaan .. pergi sekolah jumpa deorang , makan tengok muka deorang , nak balik skolah tengok muka , nak solat satu saf dengan deorang .. haissh . sabar jelaaah . Kawan baru yang rapat sangat dengan kita ialah AIMY AQILAH . Dea kawan yang boleh layan kepala kitaa , dan kitaorang mempunya kepala yang sama . hee . taklaah . maksudnya .. yang boleh buat berbual,belajar bersama-sama . dan macam-2 laah . dea juga CLASSMATE & TABLEMATE kitaaaa . Kitaaa sayang semuaa kawan-kawan kitaaaa -.- Alhamdulilaaaah ..

No comments: